Komunikujte online přímo na webu.

Online a trendy komunikace to je  Messenger chat. Ten vám umožní pohodlný způsob komunikace na který  je pro většina vašich zákazníků přirozeně zvyklá.

Větší procento využití ze stran návštěvníků

Ze statistik vychází, že konverzaci navázalo větší procento lidí než u klasického chatovacího programu. Platformu Facebook Messengeru v ČR denně využívají milióny uživatelů. Pokud váš návštěník webu nalezne na u vás tolik známou ikonku, je pro něj jednodušší konverzaci zahájit.

 

 

Budoucí využití kontaktů

Všechny, kteří s vámi zahájili konverzaci, můžete v budoucnu oslovit pomocí spoznorovaných zpráv. Přes Správce reklam Facebook.

 

Uživatel se nemusí identifikovat

Protože uživatelé zůstávají na Facebooku stále přihlášeni, tak není potřeba pro zahájení konverzace vkládat žádný email nebo jméno. Pro firmu je zároveň přínosné, že zná okamžitě uživatelský Facebook profil včetně veřejných informacích. Díky tomu může nabídnout návštěvníkovi relevantnější odpověď.

 

 

Veškeré konverzace zůstávají uloženy v Messengeru

Facebook neustále prostředí zpráv vylepšuje. Zprávy můžete štítkovat, delegovat na jednotlivé správce a editory apod., což  Vy i vaše zákaznická podpora určitě ocení.